IL-2 GREAT BATTLES SERIES

naše kalkulačky a problémy s nimi

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » pon 01. úno 2021 19:18:09

Ve Šturmu hvězdy vidět byly, zjistil jsem to sice jen v MIGu 17, vyletěl tam rychlejš, ale byly tečky na obloze. A Země aspoň trochu kulatá nebo zaoblená.

Co pozoruju Druindinovo videa, grafika na youtube je jemnější, takže poznam, jak moc se tohle projeví. Nějaká věrnost toho, co vidím, s tím, co čekám.

Ve Šturmu šlo nějak odhadnout, kde jsem, letím čas a vím, že za tu dobu uletím x km. Horší je když zapomenu sledovat terén pak se najít kam jsem se to dostal.

UPDATE: vypadá to na potřebu silnějšího zdroje. Odpojil jsem oba pevné disky (rotační) a ... je pěkně tichá, grafárna.

UPDATE2: přestala jít integrovaná síťovka, plus jsem musel resetovat BIOS, pak jsem tam vrátil "méně žravé současné železo" a pořád síťovka nic. TO jsou dilemata, jestli brát jen silnější zdroj ...
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Druindin » úte 02. úno 2021 10:22:49

Jo se starejma herkama je to těžký... - i když v dnešní době je to těžký i s novejma :)
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
606_Druindin
 
Příspěvky: 503
Registrován: ned 11. pro 2011 22:50:44

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » úte 02. úno 2021 12:45:56

11:40, už sedim u stolu s novym zdrojem, 650W Seasonic Gold Plus.
Síťovka do PCI šlape jak v linuxu tak woknech, nějakej TP-link, ještě bych měl mít možnost vyhrabat snad nějakýho Intela, jestli ho najdu doma.
Testování železa pokračuje, zatim tam je (byla) opět GTK560 a GTX650.
Tak novej zdroj a pak konečně RTX570.

13:20 zdroj i RX570 ve stroji, W7 nemají dostatečnou verzi - jsou po přeinstalaci - aby se "něco dělo", takže už ladim linux. Plus dělam další věci.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » úte 02. úno 2021 18:11:13

Ty jsi buldog, to je neuvěřitelný.
Na řešení TSka se zatím vyprdni. Priorita je pro tebe rozběhat Ila, naučit se ovládat Lajťase a zvládnout navigaci. To je práce tak na měsíc až dva a máš týden až dva. Ale znám tě, takže to dáš :-)
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » stř 03. úno 2021 1:10:50

Tak ... jsem ve "hře", jestli je to ono, vpravo nahoře "IL-2 Sturmovik, pod tím BoB a BoS, přihlašoval jsem se mailem, co jsem přes něj platil ...

Dostal jsem se na "plochu se Stalingradem a Lagg-3" a jsem ve vzduchu, další zkoumání zítra.

Samotná "grafika" šlape v linuxu (AMD, asi), modul načtený, ale instalace hry nešla, neskončila úspěšně. Ve Woknech zase šla instalace, ale pak to něco řvalo ... takže zkopírováno 70GB z woken do linuxu a jsem ve vzduchu, možná ...

Koukam, že "HW info" (sensors od lm-sensors) vidí teplotu grafiky na 60°C a spotřebu na 65W - taky fajn vědět, že nejsem úplně slepý.

F2 na externí pohled taky funguje a tak ... ráno nějaká práce a pak kochání a tak ... vyhrabat joye atd.

No a opravdu nakonec stačí podle všeho "poladit emulaci a spustit", když je co spustit.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Druindin » stř 03. úno 2021 9:12:13

606_Vencour píše: ... takže zkopírováno 70GB z woken do linuxu a jsem ve vzduchu, možná ...


mě jebne :D
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
606_Druindin
 
Příspěvky: 503
Registrován: ned 11. pro 2011 22:50:44

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » stř 03. úno 2021 14:42:11

Ale o tom to je, navrch pozlátko, potřeba je tohle vše .. a pro spuštění stačí něco jiného. Nebo se k tomu dá dojít jinak.

Zatim ladim "práci", pak budu ladit Šturma a zkoumat, zda je nutné rozšiřovat paměť a SSD disk. Stejně tak si musim srovnat, jestli půjdou ceny tak nahoru, že nová deska s procesorem a paměťma teď dává smysl víc než později.

Plus zítra bude doma aspoň malá oslava, tak řešit přípravy a realizaci.

Ohledně teamspeaku na servweru je ta licence na furt (?), takže pak je otázka, jestli 64 lidí se hodí mít, dokázat je obsloužit více než jednou za 10 let? Prý jsou i jiné možnosti kecání, takže až "firma teamspeak" skončí a server si nebude moct stahovat aktualizace blocklistů, zda to bude konec provozování nebo ne.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » stř 03. úno 2021 18:52:17

Manuál (https://forum.il2sturmovik.com/topic/16 ... n-english/) jsem už našel, jedna P-38 čeká na letišti, až bude její pilot schopnej ... grafika "balanced" jak moc je k čemu?

A na disku v "Program Files (x86)/1C Game Studios/IL-2 Sturmovik Great Battles/data/input" je i soubor "current.actions" a v něm ...

Kód: Vybrat vše
// Input map preset.
// It is not recommended to change anything here,
// but it is still possible on your own risk.

&actions=action,command,invert|
screenshot,                                       key_sysrq,                                        0| // Make a screenshot of the game
timepause,                                        key_p,                                            0| // Game pause on/off
timefaster,                                       key_rbracket,                                     0| // Accelerate time in mission
timeslower,                                       key_lbracket,                                     0| // Decelerate time in mission
record,                                           key_lcontrol+key_r,                               0| // Enables/disables flight recording
fps_counter,                                      key_back,                                         0| // FPS counter toggle
escape,                                           key_escape,                                       0| // Show/hide ESC menu
lobby,                                            key_tab,                                          0| // Lobby
missionbriefing,                                  key_o,                                            0| // Show/hide mission briefing
switchmap,                                        key_m,                                            0| // Change ingame map mode
switchgauges,                                     key_i,                                            0| // Show/hide instrument panel, navigation and map markers
aiminghelp,                                       key_rcontrol+key_i,                               0| // Aiming help
chattoall,                                        key_return,                                       0| // Send chat messages to all
chattofriendly,                                   key_rcontrol+key_return,                          0| // Send chat messages to friendly
hidehud,                                          key_h,                                            0| // Show/hide entire HUD
commandmenu,                                      key_grave,                                        0| // Command menu
commandmenu,                                      key_lmenu+key_grave,                              0|
ipdinc,                                           key_lshift+key_add,                               0| // +IPD correction for fixed IPD HMDs (directly shifts the VR image)
ipddec,                                           key_lshift+key_numpadenter,                       0| // -IPD correction for fixed IPD HMDs (directly shifts the VR image)
cam_reset,                                        key_numpad5,                                      0| // Reset camera
cam_ext_free_reset,                               key_c,                                            0| // Reset external free camera
cam_free_slow_mode,                               key_numpad0,                                      0| // Free camera - slow mode
cam_zoom,                                         key_add/key_subtract,                             0| // Camera zoom
cam_zoom,                                         mouse_axis_z,                                     0|
cam_rotate_pitch,                                 key_numpad2/key_numpad8,                          0| // Rotate camera up/down
cam_rotate_pitch,                                 mouse_axis_y,                                     0|
cam_rotate_pitch,                                 joy0_pov0_180/joy0_pov0_0,                        0|
cam_rotate_yaw,                                   key_numpad6/key_numpad4,                          0| // Rotate camera left/right
cam_rotate_yaw,                                   mouse_axis_x,                                     0|
cam_rotate_yaw,                                   joy0_pov0_90/joy0_pov0_270,                       0|
cam_rotate_ext_pitch,                             key_lshift+mouse_axis_y,                          0| // Camera local rotation up/down
cam_rotate_ext_yaw,                               key_lshift+mouse_axis_x,                          0| // Camera local rotation left/right
cam_trans_fb,                                     key_w/key_s,                                      0| // Move free camera forward/backward
cam_trans_fb,                                     mouse_b1+mouse_axis_y,                            0|
cam_trans_lr,                                     key_d/key_a,                                      0| // Move free camera left/right
cam_trans_lr,                                     mouse_b1+mouse_axis_x,                            0|
cam_trans_ud,                                     key_r/key_f,                                      0| // Move free camera up/down
cam_trans_ud,                                     mouse_b1+mouse_axis_z,                            0|
cam_switch_cockpitview_self,                      key_f1,                                           0| // Camera: player cockpit
cam_switch_default_opposite,                      key_lcontrol+key_f12,                             0| // Camera operator: enemy
cam_switch_default_order,                         key_f12,                                          0| // Camera operator: friendly
cam_switch_ext_chase_allied_air,                  key_rshift+key_f8,                                0| // Camera padlock: friendly aircraft
cam_switch_ext_chase_enemy_air,                   key_f8,                                           0| // Camera padlock: enemy aircraft
cam_switch_ext_chase_enemy_air_danger,            key_rcontrol+key_f8,                              0| // Camera padlock: close aircraft
cam_switch_ext_chase_allied_land,                 key_rshift+key_f7,                                0| // Camera padlock: friendly ground units
cam_switch_ext_chase_enemy_land,                  key_rcontrol+key_f7,                              0| // Camera padlock: enemy ground units
cam_switch_sight_target,                          key_lcontrol+key_f4,                              0| // Camera: combat camera
cam_switch_sight_target,                          key_f4,                                           0|
cam_switch_ext_free_self,                         key_f2,                                           0| // External free camera at player plane
cam_switch_ext_free_allied,                       key_lshift+key_f2,                                0| // External free camera at friendly aircraft
cam_switch_ext_free_enemy,                        key_lcontrol+key_f2,                              0| // External free camera at enemy aircraft
cam_switch_ext_free_land_all,                     key_f5,                                           0| // External free camera at ground units
cam_switch_ext_free_land_allied,                  key_lshift+key_f5,                                0| // External free camera at friendly ground units
cam_switch_ext_free_land_enemy,                   key_lcontrol+key_f5,                              0| // External free camera at enemy ground units
cam_switch_ext_free_bomb_all,                     key_f6,                                           0| // External free camera at bombs
cam_switch_ext_free_bomb_allied,                  key_lshift+key_f6,                                0| // External free camera at friendly bombs
cam_switch_ext_free_bomb_enemy,                   key_lcontrol+key_f6,                              0| // External free camera at enemy bombs
cam_switch_flyby_target,                          key_f3,                                           0| // Camera: flyby
cam_switch_free,                                  key_f11,                                          0| // Camera: free
cam_switch_gopro,                                 key_lmenu+key_f2,                                 0| // Switch to attached cameras
cam_switch_track,                                 key_lcontrol+key_f1,                              0| // Camera: track
cam_switch_head_free,                             key_lmenu+key_f1,                                 0| // Camera: head-unlinked cockpit
freelook,                                         mouse_b1,                                         0| // FreeLook
bc_head_zoom,                                     key_lshift+mouse_axis_z,                          0| // Pilot head: zoom
bc_head_zoom,                                     mouse_axis_z,                                     0|
bc_head_cfovi,                                    key_add,                                          0| // Pilot head: zoom in
bc_head_cfovi,                                    joy0_b5,                                          0|
bc_head_cfovo,                                    key_subtract,                                     0| // Pilot head: zoom out
bc_head_cfovo,                                    joy0_b4,                                          0|
bc_head_cfovr,                                    key_multiply,                                     0| // Pilot head: reset zoom
bc_head_fov0,                                     key_rcontrol+key_decimal,                         0| // Quick zoom: minimum
bc_head_fov1,                                     key_rcontrol+key_numpad1,                         0| // Quick zoom: level 1
bc_head_fov2,                                     key_rcontrol+key_numpad2,                         0| // Quick zoom: level 2
bc_head_fov3,                                     key_rcontrol+key_numpad3,                         0| // Quick zoom: level 3
bc_head_fov4,                                     key_rcontrol+key_numpad0,                         0| // Quick zoom: maximum
rb_zoom,                                          key_lshift+mouse_axis_z,                          0| // Change veh turret zoom
rb_zoom,                                          key_add/key_subtract,                             0|
rb_zoom,                                          mouse_axis_z,                                     0|
mc_zoom,                                          key_lshift+mouse_axis_z,                          0| // Change veh zoom
mc_zoom,                                          key_rmenu+mouse_axis_z,                           0|
mc_zoom,                                          key_add/key_subtract,                             0|
bc_head_pitch,                                    mouse_axis_y,                                     0| // Bow pilot head vertically
bc_head_pitch,                                    mouse_axis_y+mouse_b1,                            0|
bc_head_yaw,                                      mouse_axis_x,                                     0| // Turn pilot head horizontally
bc_head_yaw,                                      mouse_axis_x+mouse_b1,                            0|
bc_head_yaw_wrapped,                              mouse_axis_x,                                     0| // Turn gunner's head horizontally
bc_head_cvmodes,                                  key_f9,                                           0| // Change pilot head control method: centered snap - fixed snap - additive snap - pan view
bc_head_cvss,                                     key_f10,                                          0| // Save current corrections in head snap position
bc_head_cvc,                                      key_numpad5,                                      0| // Pilot head snap position: center
bc_head_cvc,                                      joy0_b1,                                          0|
bc_head_cvu,                                      key_numpad0,                                      0| // Pilot head snap position modifier: upper
bc_head_cvu,                                      joy0_b6,                                          0|
bc_head_cvd,                                      key_numpadenter,                                  0| // Pilot head snap position modifier: lower
bc_head_cvd,                                      joy0_b7,                                          0|
bc_head_cva,                                      key_decimal,                                      0| // Pilot head snap position modifier: custom
bc_head_cva,                                      joy0_b10,                                         0|
bc_head_cv0,                                      key_numpad8,                                      0| // Pilot head snap position: forward
bc_head_cv0,                                      joy0_pov0_0,                                      0|
bc_head_cv45,                                     key_numpad9,                                      0| // Pilot head snap position: forward-right
bc_head_cv45,                                     joy0_pov0_45,                                     0|
bc_head_cv90,                                     key_numpad6,                                      0| // Pilot head snap position: right
bc_head_cv90,                                     joy0_pov0_90,                                     0|
bc_head_cv135,                                    key_numpad3,                                      0| // Pilot head snap position: backward-right
bc_head_cv135,                                    joy0_pov0_135,                                    0|
bc_head_cv180,                                    key_numpad2,                                      0| // Pilot head snap position: backward
bc_head_cv180,                                    joy0_pov0_180,                                    0|
bc_head_cv225,                                    key_numpad1,                                      0| // Pilot head snap position: backward-left
bc_head_cv225,                                    joy0_pov0_225,                                    0|
bc_head_cv270,                                    key_numpad4,                                      0| // Pilot head snap position: left
bc_head_cv270,                                    joy0_pov0_270,                                    0|
bc_head_cv315,                                    key_numpad7,                                      0| // Pilot head snap position: forward-left
bc_head_cv315,                                    joy0_pov0_315,                                    0|
bc_head_pos,                                      key_lcontrol+mouse_axis_z,                        0| // Switch veh turret sight position
bc_head_cvmf,                                     key_insert,                                       0| // Move pilot head forward
bc_head_cvmf,                                     key_rshift+joy0_pov0_0,                           0|
bc_head_cvmb,                                     key_home,                                         0| // Move pilot head backward
bc_head_cvmb,                                     key_rshift+joy0_pov0_180,                         0|
bc_head_cvml,                                     key_delete,                                       0| // Move pilot head left
bc_head_cvml,                                     key_rshift+joy0_pov0_270,                         0|
bc_head_cvmr,                                     key_end,                                          0| // Move pilot head right
bc_head_cvmr,                                     key_rshift+joy0_pov0_90,                          0|
bc_head_cvmu,                                     key_prior,                                        0| // Move pilot head up
bc_head_cvmd,                                     key_next,                                         0| // Move pilot head down
cam_turret_pitch_center,                          key_numpad5,                                      0| // Turret, gunsight view: reset vertical view to gunsight
cam_turret_pitch,                                 key_lshift+mouse_axis_y,                          0| // Turret, gunsight view: view vertical
cam_turret_yaw_center,                            key_numpad5,                                      0| // Turret, gunsight view: reset horizontal view to gunsight
cam_turret_yaw,                                   key_lshift+mouse_axis_x,                          0| // Turret, gunsight view: view horizontal
cam_rotate_hf_yaw,                                mouse_axis_x,                                     0| // Head independent view left/right
cam_rotate_hf_pitch,                              mouse_axis_y,                                     0| // Head independent view up/down
cam_rotate_hf_yaw_center,                         key_numpad5,                                      0| // Center head independent view horizontally
cam_rotate_hf_pitch_center,                       key_numpad5,                                      0| // Center head independent view vertically
autopilot,                                        key_a,                                            0| // AI-autopilot on/off
autolevelflight,                                  key_lshift+key_a,                                 0| // AI-autopilot for level flight: on/off
autolevelflight_to_left,                          key_lshift+key_z,                                 0| // Level flight AI-autopilot: left turn
autolevelflight_to_right,                         key_lshift+key_x,                                 0| // Level flight AI-autopilot: right turn
rpc_pitch,                                        key_down/key_up,                                  0| // Plane control: pitch
rpc_pitch,                                        key_rshift+mouse_axis_y,                          0|
rpc_pitch,                                        joy0_axis_y,                                      0|
rpc_roll,                                         key_right/key_left,                               0| // Plane control: roll
rpc_roll,                                         key_rshift+mouse_axis_x,                          0|
rpc_roll,                                         joy0_axis_x,                                      0|
rpc_yaw,                                          key_x/key_z,                                      0| // Plane control: yaw
rpc_yaw,                                          joy0_axis_t,                                      0|
yaw_reset,                                        key_d,                                            0| // Plane control: yaw reset
rpc_yaw_trim,                                     key_lcontrol+key_x/key_lcontrol+key_z,            0| // Rudder trim axis
yaw_trim_switch_left,                             key_lcontrol+key_z,                               0| // Rudder trim switch: left
yaw_trim_switch_right,                            key_lcontrol+key_x,                               0| // Rudder trim switch: right
rpc_pitch_trim,                                   key_rcontrol+key_down/key_rcontrol+key_up,        0| // Elevator trim axis
pitch_trim_switch_up,                             key_rcontrol+key_down,                            0| // Elevator trim switch: up
pitch_trim_switch_dn,                             key_rcontrol+key_up,                              0| // Elevator trim switch: down
rpc_roll_trim,                                    key_rcontrol+key_right/key_rcontrol+key_left,     0| // Aileron trim axis
roll_trim_switch_left,                            key_rcontrol+key_left,                            0| // Aileron trim switch: left
roll_trim_switch_right,                           key_rcontrol+key_right,                           0| // Aileron trim switch: right
trims_reset,                                      key_lcontrol+key_t,                               0| // Reset trimmers
rpc_adjustable_stabilizer,                        key_rcontrol+key_down/key_rcontrol+key_up,        0| // Adjustable stabilizer axis
adjustable_stabilizer_up,                         key_rcontrol+key_down,                            0| // Adjustable stabilizer switch: pitch up
adjustable_stabilizer_dn,                         key_rcontrol+key_up,                              0| // Adjustable stabilizer switch: pitch down
flaps_up,                                         key_lshift+key_f,                                 0| // Flaps up
flaps_dn,                                         key_f,                                            0| // Flaps down
airbrakes,                                        key_rmenu+key_b,                                  0| // AirBrakes on/off
attacksiren,                                      key_lmenu+key_s,                                  0| // Attack Siren on/off
divesystem,                                       key_lcontrol+key_d,                               0| // Dive recovery system: on/off
gear,                                             key_g,                                            0| // Gear up/down
gear_up,                                          key_lmenu+key_g,                                  0| // Gear up
gear_dn,                                          key_lcontrol+key_g,                               0| // Gear down
tailwheel_lock,                                   key_lshift+key_g,                                 0| // Tail wheel lock/unlock
rpc_wheel_brakes,                                 key_slash,                                        0| // Wheel brakes
rpc_wheel_brakes_left,                            key_comma,                                        0| // Left wheel brakes
rpc_wheel_brakes_right,                           key_period,                                       0| // Right wheel brakes
rpc_wheel_brakes_central,                         key_rwin+key_slash,                               0| // Nose/tail wheel brakes
parking_brakes,                                   key_lshift+key_slash,                             0| // Wheels parking brakes on/off
canopy_open_close,                                key_rmenu+key_c,                                  0| // Canopy open/close
window_open_close,                                key_lwin+key_c,                                   0| // Window open/close
landing_lights,                                   key_rshift+key_l,                                 0| // Landing lights on/off
navigation_lights,                                key_rcontrol+key_l,                               0| // Navigation lights on/off
cockpit_lights,                                   key_l,                                            0| // Cockpit light on/off
formation_lights,                                 key_rmenu+key_l,                                  0| // Formation lights on/off
set_altimeter_reference_pressure,                 key_lmenu+key_a,                                  0| // Altimeter: reference pressure toggle
contact_altimeter_target_altitude_increase,       key_rshift+key_k,                                 0| // Contact altimeter: target altitude increase
contact_altimeter_target_altitude_decrease,       key_rcontrol+key_k,                               0| // Contact altimeter: target altitude decrease
radio_volume_decrease,                            key_lmenu+key_subtract,                           0| // Radio receiver volume: decrease
radio_volume_increase,                            key_lmenu+key_add,                                0| // Radio receiver volume: increase
switch_radio_channel,                             key_lmenu+key_c,                                  0| // Switch radio channel (allies/enemies)
bc_eject,                                         key_lcontrol+key_e,                               0| // Eject
autoaltitudinalcorrection,                        key_lshift+key_m,                                 0| // Automatic mixtures and superchargers control
autoradiators,                                    key_lshift+key_r,                                 0| // Automatic radiators control
autorpmlimiter,                                   key_lshift+key_n,                                 0| // Automatic RPM limiter
all_engines_switch,                               key_e,                                            0| // Engage engines start procedure / Stop engine
all_engines_ignition,                             key_rshift+key_e,                                 0| // Engines ignition (Me 262)
engine_blip_switch,                               key_lshift+key_e,                                 0| // Engine blip switch (ignition interruption)
rpc_all_engines_throttles,                        key_equals/key_minus,                             0| // Engines throttle control
rpc_all_engines_throttles,                        joy0_axis_z,                                      0|
rpc_all_engines_mixtures,                         key_rmenu+key_equals/key_rmenu+key_minus,         0| // Engines mixture control
all_engines_superchargers,                        key_lshift+key_s,                                 0| // Engine superchargers mode switch
rpc_all_engines_turbosuperchargers,               key_lshift+key_equals/key_lshift+key_minus,       0| // Engines turbosupercharger control
all_engines_boost,                                key_lshift+key_b,                                 0| // Switch engines boost: on/off
rpc_all_engines_props_pitch,                      key_rshift+key_equals/key_rshift+key_minus,       0| // Propeller RPM control
all_engines_props_pitch_control_mode,             key_rshift+key_p,                                 0| // Switch propellers pitch control mode: manual/auto
all_engines_props_pitch_increase,                 key_rshift+key_equals,                            0| // Propellers: high pitch
all_engines_props_pitch_decrease,                 key_rshift+key_minus,                             0| // Propellers: low pitch
all_engines_props_feathering,                     key_lcontrol+key_f,                               0| // Propellers feathering: on/off
rpc_all_engines_oil_radiators_shutters,           key_rwin+key_equals/key_rwin+key_minus,           0| // Oil radiators shutters control axis
all_engines_oil_radiators_control_mode,           key_rwin+key_r,                                   0| // Switch oil radiators control mode: manual/auto
all_engines_oil_radiators_open,                   key_rwin+key_equals,                              0| // He-111, Bf-110 oil radiators: open one step
all_engines_oil_radiators_close,                  key_rwin+key_minus,                               0| // He-111, Bf-110 oil radiators: close one step
rpc_all_engines_water_radiators_shutters,         key_rcontrol+key_equals/key_rcontrol+key_minus,   0| // Water radiators shutters control axis
all_engines_water_radiators_control_mode,         key_rcontrol+key_r,                               0| // Switch water radiators control mode: manual/auto
all_engines_water_radiators_open,                 key_rcontrol+key_equals,                          0| // Bf-109/110, Spitfire water radiator: open
all_engines_water_radiators_close,                key_rcontrol+key_minus,                           0| // Bf-109/110, Spitfire water radiator: close
rpc_all_engines_in_cowls_shutters,                key_lcontrol+key_equals/key_lcontrol+key_minus,   0| // Engines inlet cowl shutters control (I-16, La-5, Ju 52), A-20 upper cowl flaps, P-47 intercooler shutter.
rpc_all_engines_cowls_shutters,                   key_lmenu+key_equals/key_lmenu+key_minus,         0| // Engines outlet cowl shutters control (A-20, Fw 190 A-5 and A-8, La-5, Ju 88, P-40, P-47)
select_all_engines,                               key_0,                                            0| // Switch common control of engines on/off
select_engine_1,                                  key_1,                                            0| // Switch engine 1 control on/off
select_engine_2,                                  key_2,                                            0| // Switch engine 2 control on/off
select_engine_3,                                  key_3,                                            0| // Switch engine 3 control on/off
engine_1_switch,                                  key_rcontrol+key_1,                               0| // Engage engine 1 start procedure / Stop engine
engine_1_ignition,                                key_rshift+key_numpad1,                           0| // Engine 1 ignition (Me 262)
rpc_engine_1_throttle,                            ,                                                 0| // Engine 1 throttle control
rpc_engine_1_altitude_throttle,                   key_lshift+key_equals/key_lshift+key_minus,       0| // Fokker D.VIIF engine: altitude throttle control
rpc_engine_1_mixture,                             ,                                                 0| // Engine 1 mixture control
engine_1_supercharger,                            ,                                                 0| // Engine 1 supercharger mode switch
rpc_engine_1_turbosupercharger,                   ,                                                 0| // Engine 1 turbosupercharger control
engine_1_boost,                                   ,                                                 0| // Engine 1 boost switch: on/off
rpc_engine_1_prop_pitch,                          ,                                                 0| // Engine 1 propeller RPM control
rpc_engine_1_oil_radiator_shutter,                ,                                                 0| // Engine 1 oil radiator shutters control
rpc_engine_1_water_radiator_shutter,              ,                                                 0| // Engine 1 water radiator shutters control
rpc_engine_1_in_cowl_shutter,                     ,                                                 0| // Engine 1 inlet cowl shutters control
rpc_engine_1_cowl_shutter,                        ,                                                 0| // Engine 1 outlet cowl shutters control
engine_2_switch,                                  key_rcontrol+key_2,                               0| // Engage engine 2 start procedure / Stop engine
engine_2_ignition,                                key_rshift+key_numpad2,                           0| // Engine 2 ignition (Me 262)
rpc_engine_2_throttle,                            ,                                                 0| // Engine 2 throttle control
rpc_engine_2_mixture,                             ,                                                 0| // Engine 2 mixture control
engine_2_supercharger,                            ,                                                 0| // Engine 2 supercharger mode switch
rpc_engine_2_turbosupercharger,                   ,                                                 0| // Engine 2 turbosupercharger control
engine_2_boost,                                   ,                                                 0| // Engine 2 boost switch: on/off
rpc_engine_2_prop_pitch,                          ,                                                 0| // Engine 2 propeller RPM control
rpc_engine_2_oil_radiator_shutter,                ,                                                 0| // Engine 2 oil radiator shutters control
rpc_engine_2_water_radiator_shutter,              ,                                                 0| // Engine 2 water radiator shutters control
rpc_engine_2_in_cowl_shutter,                     ,                                                 0| // Engine 2 inlet cowl shutters control
rpc_engine_2_cowl_shutter,                        ,                                                 0| // Engine 2 outlet cowl shutters control
engine_3_switch,                                  key_rcontrol+key_3,                               0| // Engage engine 3 start procedure / Stop engine
rpc_engine_3_throttle,                            ,                                                 0| // Engine 3 throttle control
rpc_engine_3_mixture,                             ,                                                 0| // Engine 3 mixture control
rpc_engine_3_oil_radiator_shutter,                ,                                                 0| // Engine 3 oil radiator shutters control
rpc_engine_3_in_cowl_shutter,                     ,                                                 0| // Engine 3 inlet cowl shutters control
engine_interconnect_prop,                         key_lshift+key_i,                                 0| // Interconnect throttle and prop controls on/off
engine_interconnect_turbo,                        key_lmenu+key_i,                                  0| // Interconnect throttle and turbo controls on/off
toggle_refuel,                                    key_rcontrol+key_f,                               0| // Start/stop the refueling process (inside the service area)
all_guns_fire,                                    key_space,                                        0| // Fire all guns
all_guns_fire,                                    joy0_b0,                                          0|
machineguns_fire,                                 key_rmenu+key_space,                              0| // Fire weapon group 1
cannons_fire,                                     key_lmenu+key_space,                              0| // Fire weapon group 2
weapon_group3_fire,                               key_rcontrol+key_space,                           0| // Fire weapon group 3
cam_switch_bombaim,                               key_v,                                            0| // Bomb sight
throw_bombs_mode,                                 key_lwin+key_b,                                   0| // Drop bombs mode toggle
throw_bombs_delay,                                key_lcontrol+key_b,                               0| // Drop bombs delay toggle
throw_bombs_command,                              key_b,                                            0| // Drop bombs, containers, paratroopers, emit smoke
throw_bombs_command,                              joy0_b3,                                          0|
launch_rockets_mode,                              key_lwin+key_r,                                   0| // Launch rockets mode toggle
launch_rockets_command,                           key_r,                                            0| // Launch rockets
jettison_stores_command,                          key_lshift+key_d,                                 0| // Jettison stores
bombdoors_toggle,                                 key_n,                                            0| // Bomb bay doors toggle
bombsafety_toggle,                                key_lwin+key_s,                                   0| // Bombs safety switch
all_guns_reload,                                  key_lmenu+key_r,                                  0| // Reload all guns
all_guns_reload,                                  mouse_b2,                                         0|
all_guns_reload,                                  joy0_b2,                                          0|
bc_gun0,                                          key_lcontrol+key_grave,                           0| // Remove personal weapon / flare pistol
bc_gun1,                                          key_lcontrol+key_1,                               0| // Red flare
bc_gun2,                                          key_lcontrol+key_2,                               0| // Green flare
bc_gun3,                                          key_lcontrol+key_3,                               0| // White flare
bc_gun4,                                          key_lcontrol+key_4,                               0| // Personal gun
bc_gun5,                                          key_lcontrol+key_5,                               0| // Binoculars
bc_gunfire,                                       key_lcontrol+key_space,                           0| // Shoot personal weapon / flare pistol
bc_gunfire,                                       mouse_b0,                                         0|
switchpilot,                                      key_lcontrol+key_c,                               0| // Switch to a next free combat post
tc_guard,                                         key_lshift+key_c,                                 0| // Change firing position
switchgunpos0,                                    key_rshift+key_0,                                 0| // Switch to default position
switchgunpos1,                                    key_rshift+key_1,                                 0| // Switch to 1st firing point
switchgunpos2,                                    key_rshift+key_2,                                 0| // Switch to 2nd firing point
switchgunpos3,                                    key_rshift+key_3,                                 0| // Switch to 3rd firing point
switchgunpos4,                                    key_rshift+key_4,                                 0| // Switch to 4th firing point
switchgunpos5,                                    key_rshift+key_5,                                 0| // Switch to 5th firing point
switchgunpos6,                                    key_rshift+key_6,                                 0| // Switch to 6th firing point
switchgunpos7,                                    key_rshift+key_7,                                 0| // Switch to 7th firing point
switchgunpos8,                                    key_rshift+key_8,                                 0| // Switch to 8th firing point
switchgunpos9,                                    key_rshift+key_9,                                 0| // Switch to 9th firing point
tc_aiming,                                        key_t,                                            0| // Turret: take/leave control
cam_switch_turret,                                key_lshift+key_t,                                 0| // Turret: nestle to the gunsight
tc_fire,                                          mouse_b0,                                         0| // Fire primary turret guns
tc_fire,                                          joy0_b0,                                          0|
tc_fire_secondary,                                mouse_b1,                                         0| // Fire secondary turret guns
tc_fire_secondary,                                joy0_b3,                                          0|
tc_reload,                                        key_lmenu+key_r,                                  0| // Reload turret guns
tc_reload,                                        mouse_b2,                                         0|
gunsight_filter,                                  key_lmenu+key_f,                                  0| // Gunsight filter toggle
gunsight_adjustment,                              key_rmenu+key_f,                                  0| // Gunsight position toggle
gunsight_mode,                                    key_lmenu+key_m,                                  0| // Gunsight mode toggle
gs_distance,                                      key_rmenu+key_period/key_rmenu+key_semicolon,     0| // Gunsight range adjustment
gs_yaw,                                           key_rmenu+key_slash/key_rmenu+key_comma,          0| // Gunsight horizontal adjustment
gs_reset,                                         key_rmenu+key_apostrophe,                         0| // Gunsight reset
tc_visor_pitch,                                   key_rshift+key_period/key_rshift+key_semicolon,   0| // Visor vertical adjustment
tc_visor_yaw,                                     key_rshift+key_slash/key_rshift+key_comma,        0| // Visor horizontal adjustment
tc_visor_reset,                                   key_rshift+key_apostrophe,                        0| // Visor adjustment reset
tc_switchgun,                                     key_rmenu+key_g,                                  0| // Select ammunition
ai_turret_act_by_yourself,                        key_rmenu+key_1,                                  0| // Gunners: Fire at will
ai_turret_back_fire,                              key_rmenu+key_2,                                  0| // Gunners: Return fire
ai_turret_cease_fire,                             key_rmenu+key_3,                                  0| // Gunners: Cease fire
ai_turret_cease_heavy_fire,                       key_rmenu+key_4,                                  0| // Gunners: Cease heavy weapons fire
ai_turret_attack_balloons,                        key_rmenu+key_5,                                  0| // Gunners: Attack balloons
ai_turret_attack_ground,                          key_rmenu+key_6,                                  0| // Gunners: Attack ground targets
ai_turret_short_distance,                         key_rmenu+key_7,                                  0| // Gunners: Close engage distance
ai_turret_normal_distance,                        key_rmenu+key_8,                                  0| // Gunners: Normal engage distance
ai_turret_medium_distance,                        key_rmenu+key_9,                                  0| // Gunners: Far engage distance
toggle_rearm,                                     key_rcontrol+key_a,                               0| // Start/stop the rearming process (inside the service area)
bc_signal_stay_here,                              key_lcontrol+key_0,                               0| // Hold this position and wait
bc_signal_attack_nearest_air_target,              key_lmenu+key_1,                                  0| // Attack nearest air target
bc_signal_attack_nearest_ground_target,           key_lmenu+key_2,                                  0| // Attack nearest ground target
bc_signal_back_to_mission,                        key_lmenu+key_3,                                  0| // Return to our mission
bc_signal_do_like_me,                             key_lmenu+key_4,                                  0| // Do like me (copy my actions)
bc_signal_formation_column,                       key_lcontrol+key_6,                               0| // Formation column
bc_signal_formation_left_arrow,                   key_lcontrol+key_7,                               0| // Formation left edge
bc_signal_formation_right_arrow,                  key_lcontrol+key_8,                               0| // Formation right edge
bc_signal_formation_v,                            key_lcontrol+key_9,                               0| // Formation V
bc_signal_hold_formation,                         key_lmenu+key_5,                                  0| // Cover me
bc_signal_patrol,                                 key_lmenu+key_6,                                  0| // Patrol the area
bc_signal_patrol_air,                             key_lmenu+key_7,                                  0| // Patrol for air enemies
bc_signal_patrol_ground,                          key_lmenu+key_8,                                  0| // Patrol for ground enemies
bc_signal_return_to_base,                         key_lmenu+key_0,                                  0| // Return to base
bc_signal_attack,                                 key_lshift+key_1,                                 0| // Pilot gesture: Look ahead!
bc_signal_denote_enemy,                           key_lshift+key_2,                                 0| // Pilot gesture: Ok!
bc_signal_flap_to_head,                           key_lshift+key_3,                                 0| // Pilot gesture: Destroy!
vc_gas,                                           key_up/key_down,                                  0| // Vehicle Acceleration / Brake
vc_turn,                                          key_right/key_left,                               0| // Vehicle Turn left / Turn right
vc_gearup,                                        key_x,                                            0| // Gear limiter switch up
vc_geardown,                                      key_z,                                            0| // Gear limiter switch down
tc_aim_x,                                         joy0_axis_x,                                      0| // Turret control: horizontal (direct mode)
tc_aim_x,                                         key_d/key_a,                                      0|
tc_aim_y,                                         joy0_axis_y,                                      0| // Turret control: vertical (direct mode)
tc_aim_y,                                         key_w/key_s,                                      0|
cam_switch_visor,                                 key_lshift+key_v,                                 0| // Nestle to the visor
rb_pitch,                                         mouse_axis_y,                                     0| // inprb_pitch
rb_yaw,                                           mouse_axis_x,                                     0| // inprb_yaw
mc_pitch,                                         mouse_axis_y,                                     0| // inpmc_pitch
mc_yaw,                                           mouse_axis_x,                                     0| // inpmc_yaw
mc_pitch_free,                                    mouse_axis_y+mouse_b1,                            0| // inpmc_pitch_free
mc_yaw_free,                                      mouse_axis_x+mouse_b1,                            0| // inpmc_yaw_free
vc_engine_switch,                                 key_e,                                            0| // Engage engines start procedure / Stop engine
vc_brake,                                         key_space,                                        0| // inpvc_brake
cam_switch_mc_far,                                key_f4,                                           0| // inpcam_switch_mc_far
cam_switch_mc_close,                              key_f1,                                           0| // inpcam_switch_mc_close
ext_action1,                                      key_lwin+key_1,                                   0| // inpext_action1
ext_action1,                                      key_rwin+key_1,                                   0|
ext_action2,                                      key_lwin+key_2,                                   0| // inpext_action2
ext_action2,                                      key_rwin+key_2,                                   0|
ext_action3,                                      key_lwin+key_3,                                   0| // inpext_action3
ext_action3,                                      key_rwin+key_3,                                   0|
ext_action4,                                      key_lwin+key_4,                                   0| // inpext_action4
ext_action4,                                      key_rwin+key_4,                                   0|
ext_action5,                                      key_lwin+key_5,                                   0| // inpext_action5
ext_action5,                                      key_rwin+key_5,                                   0|
ext_action6,                                      key_lwin+key_6,                                   0| // inpext_action6
ext_action6,                                      key_rwin+key_6,                                   0|
ext_action7,                                      key_lwin+key_7,                                   0| // inpext_action7
ext_action7,                                      key_rwin+key_7,                                   0|
ext_action8,                                      key_lwin+key_8,                                   0| // inpext_action8
ext_action8,                                      key_rwin+key_8,                                   0|
ext_action9,                                      key_lwin+key_9,                                   0| // inpext_action9
ext_action9,                                      key_rwin+key_9,                                   0|
ext_action0,                                      key_lwin+key_0,                                   0| // inpext_action0
ext_action0,                                      key_rwin+key_0,                                   0|
cam_rotate_gopro_yaw,                             mouse_axis_x,                                     0| // inpcam_rotate_gopro_yaw
cam_rotate_gopro_yaw_center,                      key_numpad5,                                      0| // inpcam_rotate_gopro_yaw_center
gui_mouse_x,                                      mouse_axis_x,                                     0| // GUI action: mouse X axis
gui_mouse_y,                                      mouse_axis_y,                                     0| // GUI action: mouse Y axis
gui_mouse_z,                                      mouse_axis_z,                                     0| // GUI action: mouse scroll
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » stř 03. úno 2021 21:22:17

Balanced je v pohodě. Grafika by určitě utáhla i to nejvyšší nastavení. Ale není nutné. Otázka je, jak dobře to pojede ve WINE co se týče ztráty výkonu. Prostě to bdeš muset zkusit.
Až budeš mít čas na Teamspeak a rady, tak dej vědět. Ono se mnoho věcí lépe a rychleji řeší ústně. A že je co radit.
curent actions netuším.
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » čtv 04. úno 2021 2:47:07

Pokud těch 60 fps, co je v menu, znamená, že hra víc nechce, tak mam 60 dole a cca 35 nahoře (občas víc).
Už jsem byl "vyhozen z mapy" na jedné misi, vybočil jsem z mapy.
Konfigurovat lze přes "data/startup.cfg, třeba rozlišení.

UPDATE: už "někde" zkouším vzlety a přistání a ovládání s Lajťasem. Zkouší mi "to" tam radit, stoupej na 155mph, bacha země, přidej ať stoupáš ...
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » čtv 04. úno 2021 20:33:02

Ty rady si nech klidně zapnutý. Ví co povídají.
Tak ať se daří. Pořád ale platí nabídka, že ti s tím pomůžeme online na Teamspeaku. Každý večer někoho z nás najdeš na TeamSpeaku SVK ;-)
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » čtv 04. úno 2021 22:11:48

Přijde mi, že 9 dní je skoro málo času na přípravu. No uvidíme.
Na druhou stranu, vzletět, orientovat se, přistát. Te neni zase tolik.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » pát 05. úno 2021 17:25:40

Je to docela dost, ale zase není to tak výrazně odlišné od starého Il2:1946. Navíc po tobě nebude nikdo chtít sestřelovat letadla a trefovat tanky. ;)
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » sob 06. úno 2021 20:26:04

Pátram, v čem je jiná správa motoru.
Už jsem objevil, že minimálně některé stromy jsou skutečnější.
Vypadá to, že minimálně mapa Belgie je 1:1? Ať si zvyknu na proporce mapy a hlídání pozice.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » ned 07. úno 2021 11:05:00

Správa motorů je jiná absolutně ve všem. Kdybys kdykoliv přišel na teamspeak, tak ti to kdokoliv vysvětlí asi za 2 minuty. Takhle ztrácíš čas svůj i náš, protože tobě to zabere nevím kolik pokusů a nám psaní a hledání, jak ti to vysvětlit psanou formou.
Správa motorů není složitá. U Lightninga musíš sledovat dva budíky. Otáčky motoru a plnící tlak motoru. Na plné otáčky a plný plyn zadřeš motor za 5 minut. Na střední otáčky a plyn ho zadřeš až za 15 minut a na cestovní otáčky a cestovní tlak můžeš létat, dokud ti nedojde palivo.
Tady najdeš jaký plnící tlak a jaké otáčky při jakém režimu letu nastavit a zároveň tam najdeš i další užitečné data a tipy.https://il2.ijj.li/specs/p-38j-25
Pořád ale platí, že 15 minut na teamspeaku ti dá asi tolik, jako 5 hodin samostudia sérií pokusů a omylů.
Ano, mapa je 1:1. Je obrovská, ale my budeme operovat jen na její jihozápadní části a s Lightnigem tu oblast přeletíš za cca 20-30 minut cestovním tempem.
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » ned 07. úno 2021 15:01:24

Omlouvam se. Dík za sprdnutí.
Vlákna ns SVK jsem si všiml. Tj. budu potřebovat poradit, jak nejlíp "zkoumat terén" a jak nejlíp reportovat.
Plus mi přijde, že jsem vždy asi lítal tak nějak víc "divoce", možná, teď zjišťuju, že minimálně Lajťas má na přistání setrvačnost a snižuje rychlost méně, než si pamatuju.
Dneska bych se měl ukázat. Čas bych měl mt standardně 19-23 následujících 6 dnů plus občas i dříve i přes den.
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Tempik » ned 07. úno 2021 15:14:33

Dnes se ti můžu na TeamSpeaku věnovat od 19:00 do 19:50 a pak cca od 21:00 do 22:30
V pondělí je porada, takže já budu mimo, ale někdo bude určitě volný. Další dny mám po večerech lítací, takže se můžeš ukázat kdykoliv. Nejspíš budu mít většinu dnů čas klidně i od 17:00.
606_Tempik
Administrátor
 
Příspěvky: 204
Registrován: sob 27. lis 2010 17:49:00
Bydliště: Brno

Re: IL-2 GREAT BATTLES SERIES

Příspěvekod 606_Vencour » ned 07. úno 2021 15:22:24

Nádhera, tyhle hodnoty jsem už taky našel. A video s prohlídkou kabiny jsem už taky našel na youtube. Návod na P-38 taky někde mam v pdf, ještě snad jako materiál od Farkyho.
Mam teď dilema, jak letět, jestli s Logitechem 3D nebo G940, přetal mi jít na klávesnici touchpad a trackpoint, přes kterej jsem se vždy rozhlížel, takže používám ještě myš na koukání, že je přesnější.
A v návodu je ovládání na "windows klávesy" (který na tý klávesnici s touchpadem a trackpointem nejsou), takže budu muset zjistit, co potřebuju a co ne a to namapovat.
(Pokud jde jen o lítání, tak to bych snad zvládnul sám, vzletět, přistát, sledovat něco kolem ...)
Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás, utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny, navzájem. Nejzazší hranice začíná v této síni. Pojďme ji prozkoumat společně.
Jonathan Archer
606_Vencour
 
Příspěvky: 249
Registrován: sob 19. úno 2011 15:06:52

PředchozíDalší

Zpět na Hardware/software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník