Stránka 1 z 1

Problémy s grafickými kartami ATI/AMD

PříspěvekNapsal: sob 04. úno 2012 10:49:00
od 606_Tempik
Komu zlobí poslední ovladače pro tahle karty, tak mám řešení. Stáhnout, rozbalit a soubor atiogl.dll rozbalit do složky se šturmem
http://dl.dropbox.com/u/16689968/atioglxx-11.4-xp.zip pro WinXP
http://dl.dropbox.com/u/16689968/atioglxx-11.4-v7.zip pro Win7

nastavení conf.ini
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=1

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=1
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=1
TexLandLarge=0

VideoSetupId=17
Water=2
Effects=2
ForceShaders1x=0

PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-3.0