606_Druindin píše:Ale ne každy letadlo to má.
606_Tempik píše:S P-40 se nedá lítat.
606_Tempik píše:Ok, lítat se s ním dá. Pilot si může v klidu nastavit plnící tlaky tak, aby neuvařil motor a při změně režimu motoru pak stačí koukat se zoomem na budíky a pak ho taky neuvaří za 15 vteřin. Ale když je ve vzduchu nepřítel, tak je to masochismus. Kdyby to aspoň fungovalo jako u jiných letadel, že nahodíš plnící tlak a je to. Jenže u P-40 ti to nepomůže. Při zvednutí otáček to automaticky zvedne i tlak a opět zadřeš motor, když nemáš čas zoomovat na budík, nebo když zapomeneš, jak debilní systém to je. Ve starém Ilovi jsem to letadlo měl rád. Ale tady je to bojově nelítatelné. Respektive v porovnání s čímkoliv jiným je to nelítatelné. Ono to ani není obratné, ani rychlé a ani extra dobře vyzbrojené. To letadlo se tě vlastně snaží vést mírumilovný život a vyhýbat se střetu s nepřítelem.
606_Tempik píše:S P-40 vs P-38 se velmi pleteš. P-38 nikdy na mtor neodvaříš dříve, než za 5 minut a to musíš fakt něco pokazit. V P-40 motor zničíš celkem snadno do minuty. V-38 je na všem automatika.
P-40 není prakticky v ničem stejně dobrá, natož lepší, než německá letadla. P-38 jim v mnoha ohledech konkuruje a v některých je i výrazně lepší.
Hurrik je dobrej. Teda proti starším německým strojům.
Já myslím, že není co dokupovat. V Normandii bude Typhoon a Mosquito. Rychlá bitevní letadla
Spitfire V má manuální směs a myslím i chladiče. Možná jsi motor uvařil na tom, že jsi neměl nastaveno.
Konvergenci na bitevničení klidně 500 a na stíhání klidně 200. Cokoliv mezi tím není špatná volba.
Tempest je dobrej. Na čisté bitevničení ho může být škoda, ale pokud jsou k dispozici a jsi samotář, tak jasná volba.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků