Pešekday
Tak se mě včera zase "dařilo". Začalo to nenápadně na mapě Desert Rats, kde na mě už nezbyl Tomahawk. Vzal jsem tedy Hurri Mk1-12lb vystoupal do 22kft a přiletěl nad bojovou oblast. Zmerčil jsem befko kousek níž a začal sním boj. Když už mu teklo do bot, potlačil a uletěl na rychlosti. Chvíli jsem ho pronásledoval, pak ho pustil a zase začal stoupat. Pak jsem se věnoval nějaké dvojici v mé výšce a něco mě ošilo zezadu. Bylo to befko, chtěl jsem se mu schovat do mraků, ale pilot byl raněnej a ve spirále jsem se mu schoval až do moře. KIA. Naštěstí červení vyhráli mapu, tak tam skočilo Nizozemí o půl hodiny dřív.
Vzal jsem si spit XVI CW. Letěl k Hertogenboshu, kde měli byt nějací bitevníci v nulové výšce. Po chvíli jsem zmerčil dvojmotor pošramocenej od flaku. Rozhodl jsem se mu znepříjemnit návrat na modrou základnu a s nejvyšší opatrností ho ošíval při každé příležitosti. Pilot Void pro to však neměl pochopení a radši se leftnul. Kdosi za mnou (Hit-Girl) ve spitfiru mu udělil titul "Disco Queen". No nic hromada munice nazmar a přišla další hláška. Tentokrát to byl jednomotor s dárečkem pod trupem. Hit-Girl se za něj dostal první, tak jsem číhal vzadu na svou příležitost. Ta se dostavila, ale v trošku jiné formě než jsem čekal. Enemák totiž upustil dáreček a ten bouchl zrovna když jsem přes něj letěl. Motor v hajzlu. Zvesela jsem zamířil k našim hranicím a po tom co enemák udělal kráter v zemi jsem vyskočil.
Dal jsem 16ce spitu eště jednu šanci a znova nabral kurz k Hertogenboschi. Asi po 5 minutách v cca 10kft přišla hláška, že je nademnou enemák ve 25kft. Vzhledem k tomu, že v téhle části mapy jsem byl asi jedinej červenej, rozhod jsem se začít stoupat na plný plyn a vrátit se zpět k letišti pro podporu flaku. Stalo se co se stát muselo a po třech hláškách s hodnotamy 20kft, 15kft a 13kft přišel nepřekvapivý útok ze slunce. Bylo to tak rychlé, že mě to vyrazilo zvuk motoru ze šturma a ve sluchátkách znělo jen cosi kovového
(ne kecám, o zvuk jsem přišel až v půlce souboja, ale takhle to zní líp
). Enemák se rozhodl, že mi to neulehčí a zase si nastoupal. Já stoupal také a točil se proti jeho výpadům čelem. Pořád jsem se snažil ho dostoupat a tlačit se k našemu letišti. Po asi 10 útocích, kdy mě trefil jen jednou a už už jsme byli ve stejné výšce jsem to trochu POSRAL a musel utéct v dajvu. Získal jsem trochu času ale ztratil hromadu výšky. Dacan za mnou mě to zase neulehčil a jen mě prolítaval z převýšení. Aspoň že jsem to dajvoval k našemu letišti a začal ho trochu otravovat náš flak, pokud se to tedy dá nazvat otravováním. Možná sem se na to měl vyssrat, protože britskej flak málokdy co trefí a jen se mi enemák ztrácel mezi tečkami flaku
Po asi dalších deseti útocích jsem ho zase dostoupal. Následně jsem ho přestoupal. pak to zase trochu POSRAL, spadl na jeho výšku, ale začínal jsem mít převahu a skoro ho i ošil. To ho asi trochu vyděsilo a tentokrát se rozhodl oddivovat on a to rovnou do mraku k německé straně. Pronásledoval jsem ho, ale v mraku se mi ztratil. Douffal jsem, že už nebude mít moc střeliva a ustoupí k letišt. On se ale v mraku otočil a souboj začal nanovo. Po asi dalších 5 útocích jsem se rozhodl trochu zariskovat a vzít ho na čelo. Napodruhé se to podařilo a úspěšně jsem si nechal odstřelit křidýlka. Nezbývalo nic jiného než zkusit udajvovat k letišti. Bez křidýlek se letounem těžko naklání na tu správnou stranu, ale po chvíli se mě to v krytu mraku podařilo. Když už jsem si myslel, že jsem v bezpečí vyvedla mě z omylu dorážecí dávka z enemákova stroje. Nezbývalo než vyzkoušet padák...
Souboj trval minimálně 35 minut !!! Enemák byl 5th_ixus a zasložil jsem si salutku a pár pochvalných anglických slovíček
Tak jsem mu s pomocí strejdy googla a jeho překladače taky něco pěknyho napsal a na příští let jsem radši změnil letiště i letadlo.
V Tempestu kterej se na rozdíl od spita nechová jako splašená houpačka v kombinaci s kolíbkou jsem dosáhl jednoho sestřelu. Pak jsem spadl eště do několika soubojů, kde jsem v jednom trefil trochu rozčazenyho enemáka co sundal našeho. Už to vypadalo, že chce vyskočit, tak jsem přestal střílet, ale nevyskočil a než jsem ho dal do zaměřovača podruhé, přišel mu někdo na pomoc. Radši sem zdrhl...
Další mapa Tractable. Vzal jsem lehčenyho tiffiho, nad Falaise jsem absolvoval neúspěšný souboj se čtveřicí enemáků, kdy jsem aspoň jednoho rozčadil a pak vyskočil, načež mě z Tiffiho udělali 4 další ale menší
Radši jsem změnil stroj za mustanga C-NT, Po dostoupávání někoho ve 25kft nad letištěm jsem v 18kft čapl hornise. Jedna kulička z jeho dvacítek bravůrně ovládaná Chuckem Norrisem na pozici střelce si našla můj motor a po doplachtění nad naše letiště kdy mě to blaflo, jsem vyskočil. Načež vyskočil i Chuck Norris s Killerem